Eilen minua odotti SAY:n ystävänpäiväyllätys.

380688.jpg

Sisällä oli pehmeitä huopaisia juttuja (voisin käyttää vaikka kortteihin), hauska kortti sekä aivan ihanan väriset kaksi geelikynää, joissa väri vaihtuu jännästi. Ja kaikki jutut on niin mun värisiä :) Kiitos!

Tänään olen vaan ollut flunssaisena kotona, paitsi ettei mulla kyllä muutenkaan olisi ollut koulua tänään. Yritän nyt pikaisesti parantua, pitäisi avata tuo hiihtokausi kun Finlandiaan on enää se vähän yli kaksi viikkoa. Uskon kyllä selviäväni ihan vaikka vaan sisullakin, mutta pitäisi sitä kai vähän tuntumaa ottaa etukäteen tänä kummalisena talvena.Yleensä joululomat ovat olleet hyvää hiihtoaikaa mutta eipä vaan tänä vuonna. Mutta nyt on kunnon talvi täällä Päijät-Hämeessäkin, on paljon lunta ja pakkasta -25.

Nukkekotivaihdon juttuja olen näperrellyt, mutta ei niistä sen enempää, ja työn alla on myös kolme neuletta.

380690.jpg

Nuo reunimmaiset yritän saada aika pikaisesti valmiiksi, mutta tuon keskimmäisen (äidille hienostelusukat merinoWoolista) kanssa taitaa mennä aika kauan, kahen ja puolen puikot tuntuu käsissä aika oudolta.