Nyt olen taas palannut kotimaisemiin, tosin seuraava lähtö on taas torstaina ja kotiinpaluu ensi viikon perjantaina. Ja nyt poden jotain ihme kesäflunssaa, saisi nyt vaan häipyä nopeasti.

Fin5 oli jälleen kerran ihana viikko, niin kuin suunnistustapahtumat yleensäkin. Tuli jopa menestystäkin, voitin kaksi osakilpailua ja yhteistuloksissa olin toinen. Suunnistuksen ja suunnistajien lisäksi tuli nähtyä paljon muutakin, kuten Kankaanpää, Tapion kauppa, Kristiinankaupunki ja Pori. Porissa kävin katsomassa uusimman Potterin sekä kävelemässä kaupoissa ja jazzalueella. Majoituspaikassamme Jämillä tuli käytyä lenkkeilemässä vuoden 2004 Jukolan kartalla, vanhat rastit ja urat olivat vielä hyvin näkyvissä.

Tapion kauppa oli erittäin mukava paikka, sinne hyvin voisi kurvata pienen mutkan toistekin.

762093.jpg

Merinosilkistä ja punaisista alpakoista tulee minulle huivit, violeteista kaverille synttärilahjaksi. (synttärit ovat tosin vasta lokakuussa, mutta kai sitä on kerrankin olla ajoissa)

Matkalla valmistuivat myös äitin lahjakorttisukat, joissa kestikin kauan, ovat olleet tekeillä toukokuun puolestavälistä. Lanka Steppiä, ihanan pehmeää ja ohutta.

762096.jpg

Lauantaina tapahtui kaksikin merkittävää juttua, viimeinen Harry Potter ilmestyi (aloin tänään lukemaan ja jo melkein kolmasosa on takana), ja tämä blogini täytti vuoden. Kivaa on blogin pitäminen ollut, saan itse paljon selkeämmän käsityksen kaikista tekemistäni jutuista, kun ne ovat jossain muistissa. Kiitos myös kaikille, jotka ovat käyneet lukemassa ja kommentoimassa :)

Lopuksi vielä näin synttäreiden kunniaksi 7 faktaa minusta, haasteen nappasin Tiinan blogista osallistuen samalla arvontaan.

1.Olen luontoihminen. Metsät ja suot kiehtovat ja rauhoittavat minua erittäin paljon. Mikä sen ihananpaa kuin kävellä paljain jaloin kostealla suolla..Tähän liittyy myös se, että olen todella kiinnostunut biologiasta, ja yritän parhaani mukaan toteuttaa kestävän kehityksen periaatteita.

2.Olen välillä järkyttävän stressaantunut jostain aivan mitättömistä asioista.

3. Vanhat, hylätyt, maaseutumaiset asiat kiehtovat minua. Yksi unelmistani on löytää jostain vanha hylätty maalaistalo, jonka voisin saada itselleni ja kunnostaa.

4.Ihmiset luulevat minua usein hiljaiseksi ja ujoksi, sillä jos minulla ei ole asiaan mitään tähdellistä sanottavaa, en sano mitään vaan vain kuuntelen. Kuitenkin, sopivan juttukumppanin ja aiheen löytyessä minua ei todellakaan voi sanoa hiljaiseksi.

5.Viihdyn erittäin hyvin yksinäni, silloin olen täysin vapaa tekemään mitä haluan.Parhaat hetkeni olen kuitenkin viettänyt yhdessä partio- ja muiden kaverien kanssa.

6. Pidän lukemisesta, ja parhaat kirjat luen parikin kertaa vuodessa. Jotkut kirjat vaan kuuluvat tiettyyn aikaan tai tapahtumaan virittäytyessä.

7. Olen addiktoitunut käsillätekemiseen sekä suunnistukseen, enkä halua kummastakaan eroon.