Miksi minä aina onnistun kadottamaan sen tekstin johonkin....

Nyt on ollut pitkä viikonloppu, kun en perjantaina ollut koulussa. Ja tosi kiva viikonloppu on ollutkin. Perjantaina käytiin ystävän kanssa katsomassa Joulutarina ( ja samalla katsastamassa Lahden uusi viihdekeskus), ja olikin tosi mukava elokuva ja jatkettiin joulufiilistelyjä vielä glögillä.

Eilen tein koulujuttuja, enää yksi pikkujuttu tekemättä. Huh. Tänään olin sitten Helsingissä, yhtenä kohteena Nukke-ja nallemarkkinat. Lähinnä olin vaan hakemassa uusia ideoita ja innostusta, mutta yhden ostoksenkin tein, ostin maton Marialta.

Aamulla, kun melkein kaikki paikat olivat vielä kiinni, poikettiin  Kiseleffin taloon ja Sypressiin, kun olin  voittanut arvonnassa ja piti mennä palkintoa valkkaamaan. Lisäksi mukaan lähti vyyhti Vuorelman Vetoa, joululahjaprojektiin :) Sinellistä löytyi juuri sopivat korttipohjat joulukortteihin, jotenkin olen laiskistunut korttipohjien leikkaamisen suhteen.

Tässä reissun saalis:

1103147.jpg

Ja tässä toinen rannekkeista, jotka valitsin palkinnokseni Sypressistä:

1103149.jpg

Joululahjaprojektit ovat sujuneet ihan hyvin, yksi lahja on jo valmis ja toinen hyvin pian. Paitaprojekti taas..Heinissä ei ollut Alaskaa ollenkaan, tilasin sitä sitten Garnstudiolta jotenkin Tapion kaupan kautta, kun Tapion kaupassakaan ei ollut oikeaa väriä. Laskua en ole vielä saanut, mutta sitten kun olen sen saanut ja maksanut, lähettävät langat.

Ylihuomenna on vielä maantiedon koe, mutta sitten on taas tiedossa vapaampaa, ja voisin jopa alkaa tehdä jotain nukkekodilleni, tämänpäiväiset markkinat nosti taas intoa huimasti.