Olin eilen ihan tavattoman ylpeä itsestäni. Olin jo pitkään miettinyt, että blogin ulkonäölle pitäisi tehdä jotain, mutta kaikki sivupohjien koodien muuttelut tuntu kauhean vaikealta. Mutta, ihan vaan yrittämällä ja erehtymällä tajusin, että muuttelu onkin ihan helppoa, joten tämän näköistä täällä siis nyt. En ole vielä täysin tyytyväinen, saa nyt nähdä mihin päädyn vai päädynkö mihinkään.

Sain myös juuri valmiiksi Appelsiini- Kertuiksi nimeämäni sukat.

1273747.jpg

malli: Kerttu-sukat

lanka: itsekoolattu Nalle, 72 g

puikot: 3mm bambusukkapuikot

Nämä saivat nyt olla kyllä viimeiset Kerttu-sukkani, olen mallin nyt neljä kertaa neulonut ja hyväksi todennut, mutta nyt on uudenlaisten sukkahaasteiden aika. Todo-listallani ovat ainakin Söderat, Monkeyt sekä monta mallia Favorite Socks- kirjasta. Olen nyt ihan tietoisesti yrittänyt välttää uusin sukkalankojen ostoa, sillä voisin ehkä ensin neuloa ne lankahyllyssä odottavat ehkä kymmeneen pariin riitävät langat ;)

Ravelry on aiheuttanut taas vaihteeksi ideaähkyn, tahtoo neuloa enemmän! Ja kaiken lisäksi, meidänkin kirjasto on tilannut Punokset puikoille kirjaa peräti kaksin kappalein, ja olen ensimmäisenä varausjonossa, joten saan lisää ihania malleja käsiini tässä lähiaikoina.

Huomenna on äidinkielen tekstitaitokoe, ääks. Hieman on epävarma olo, sillä olen koko lukioaikana tehnyt ja saanut palautetta tasan kolmesta tekstitaitotekstistäni, ja niistäkin kaksi sain takaisin tänään. Ei kovin vahvasti olleet menneet, mutta tiedän kyllä pystyväni parempaan.