Vaikka en osallistunutkaan Lankahamstereihin, olen näköjään ollut jollain tavalla hengessä mukana, sillä helmikuussa ostin lankaa vain kaksi kerää, nekin tarpeeseen, muuten olen hyvin kuluttanut omia varastoja. Joskus olin hätäpäissäni ostanut kaksi kerää 7 veljestä Jättiraitaa, joka ei edes ole mitenkään minun väristäni, joten siitä piti päästä eroon. Olin tehnyt tästä jo aikaisemmin sukat mummilleni. Täydellistä neulottavaa hetkiin, joina kaikki ärsyttää.

malli: perus, omasta päästä

lanka: 7 veljestä jättiraita 163g

puikot: 3½mm 80cm bambupyörö, 3mm bambusukkapuikot

Olen näihin kärjestä aloitettaviin sukkiin alkanut tehdä joustinenuletta heti kantapään yläpuolella, kun minulla kaikki sukat löystyvät juuri siitä kohdasta, etteivät enää pysy kunnolla jalassa. Toivottavasti auttaa.. 

Ja sitten siihen motivointiin. Vielä pitäisi kuukausi jaksaa tsempata näiden kirjoitusten kanssa, 28.3. on saksan kirjoitukset, ja sitten ne on ohi. Nyt tästä hommasta ei vaan tahdo tulla oikein mitään, kun a) olisi niin paljon kaikkea mielenkiintoisempaa tekemistä b) minä idiootti olen valinnut pitkän matikan, jonka myös kirjoitan, vaikken sen tietoja tule enää tarvitsemaan 12.3.2008 jälkeen, ja siinä on ihan kauheasti tekemistä.

Yritän nyt motivoida itseäni sillä, että 30.3. pääsen viikoksi Ylläkselle, ja miten ihanaa olisikaan päästä sinne tuntien, että on tehnyt parhaansa Toinen keino liittyy yllätys yllätys lankoihin; aion pitää langanosotolakkoa huhtikuuhun saakka, jolloin saan sitten todella törsätä lankoihin ja puikkoihin Tallinnassa ja Helsingissä.

Mutta nyt motivoin itseni nousemaan tästä koneen äärestä ja menemään matikan ääreen.