Loma lähestyy uhkaavasti loppuaan ja mulla on nyt ihan hirveä luomisen tarve. Olen neulonut paljon (sukkaa ja paitaa), ommellut paitaa ja askarrellut atc- ja inchies-kortteja, sekä tehnyt muutamia minijuttuja. Olisi myös pitkästä aikaa intoa maalaamiselle ja piirtämisellekin.  Loma on mennyt tosi nopeasti, johtuen kuitenkin varmaan siitä, että olin maanantaista keskiviikkoon Tukholmanristeilyllä. 

Tässä pitkästä aikaa minikuvaa:

425247.jpg

Multasäkeille ei ole vielä mitään sijoituspaikkaa, kello ja lehti menevät käsityöliikkeeseen. Olen taas lukenut ja leikannut ahkerasti mainoksia ;)

Tässä  taas mun ensimmäiset atc:t, muumiaiheella kun sattui olemaan valmiina sopivia kuvia. Tuohon Pikku Myy-korttiin haluaisin jonkun tekstin, mutta vielä ei ole välähtänyt..

425256.jpg

Ja tässä tämän päivän inchies-kokeiluja (tuossa keskimmäisessä lukee angel, ei kuvassa oikein erotu)

425250.jpg