Elsa haastoi minut kertomaan itsestäni kuusi omituista asiaa. Täältä siis pesee.

1. Saatan 'unohtaa' puhelimeni joskus muutamaksi päiväksikin jonnekin äänettömälle

2. Hajuaisti on minulle erittäin tärkeä, erilaisten hajujen avulla voin muistaa jotain kaukaisia tapahtumia ja niiden avulla pääsen takaisin tiettyyn tunnelmaan.

3. Boikotoin muutamia kauppa-/muita ketjuja, ja joskus kavereiden kanssa liikkuessa se rajoittaa kulkemistani.

4. Kuuntelen opettajia tarkasti, ja kun huomaan heidän puheessaan ristiriitoja tai tietämättömyyttä, naureskelen heille yksinäni ja muut ihmettelevät että  mitä nyt taas nauran.

5. Olen 17-vuotias tyttö, ja tähän astisen elämäni aikana olen meikannut oikeasti vain kaksi kertaa.

6. Kun olen suunnistuskilpailuissa, minulla on koko kilpailun ajan mielessä tietynlainen mantra, jota toistan koko ajan, yleensä se on pieni pätkä jostain laulusta. Se auttaa keskittymään.

Näitä omituisuuksia olisi löytynyt vaikka kuinka paljon :) Tämä haaste näkyy kiertäneen jo melko tehokkaasti, joten en nyt haasta erityisesti ketään. Tähän loppuun laitan vielä kuvan inchies-kortti kokeilustani. Pahalta näyttää, saatan jäädä näihinkin koukkuun..

421475.jpg